ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

ایلیا هدیه خدا

براى ایلیای عزیزم

1393/1/10 13:36
نویسنده : بابا و مامان
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

ایلیا در حال سیاحت و زیارت

برای ایلیای عزیزم


و تو آمدی،

در ماهی که عشق در آن موج میزد،

آمدی و مهر آوردی، مهری که هیچگاه از دلم بیرون نمی رود.

آمدی و پا روی برگ ریزان قلبم گذاشتی و باعث شدی درختان زندگیم در تابستان شکوفه دهند،

وقتی می خندی انگار به هُرم نفس گیر این شهر کویری دودزده باران میزند، شهری که تحملش با تو آسان میشود،

نفس که میکشی همه جا بوی عشق می دهد و رنگ دنیا زیباتر میشود،

دستان کوچکت را که در دست میگیرم و به چشمان پر از خنده ات نگاه میکنم ناگاه خانه بوی خدا میگیرد و ایکاش می شد دستان خدا را ببوسم که بهار را به زندگی من هدیه داد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

محسن
8 اسفند 92 11:01
وای خدا چه پسر خوش تیپی، خدا حفظش کنه.
پری
8 اسفند 92 14:40
به به چه پسل نازی
zahra
10 اسفند 92 21:25
عالی ایشاالله ۱۲۰ ساله شی ایلیای گلم
بابا و مامان
پاسخ
خیلی ممنون از عمه زهرای عزیز. عمه جان کی میای دیدنی کنیم.
زینب
25 اسفند 92 8:46
سلام پسر من 15 روز دیگه بدنیا میاد اسم ایلیا را از چند سال پیش برا پسرم انتخاب کردم چون قشنگ با معنی و مذهبیه. دوس دارم اونم مثل ایلیای شما زیبا باشه. ایشالله همه بچه ها در پناه خدا و زیر سایه پدر مادراشون سالم و شاد باشن
بابا و مامان
پاسخ
ممنونم زینب خانم از لطفتون به ایلیا. بله اسم ایلیا خیلی زیباست چون نام آسمانی حضرت علی ع است. منم آرزو میکنم همه بچه ها سالم باشن و بسلامتی نی نی شما بدنیا بیاد یه نی نی خوب و سالم و زیبا
آنا
25 اسفند 92 8:48
وااای چه نی نی خوشملی!!!!! بووووس
بابا و مامان
پاسخ
ممنون از لطفتون.(مامان ایلیا)
نوذرپور ایذه
25 اسفند 92 9:29
به به چه مرد کوچولوی قشنگی. تو پسر علی آقای رادمان اصل یزدی ایذه زاده نیستی؟
بابا و مامان
پاسخ
با سلام و تشکر از ابراز لطفتون به ایلیا بله درست حدس زدین، شما احتمالا آقا حمید نیستین؟
دختر مجرد
25 اسفند 92 9:42
این پسرای خوشگل را از کجا باید بخریم
بابا و مامان
پاسخ
دختر خانم به این سادگیها نیست اول باید یه کفش آهنی بپوشی و باباشو پیدا کنی که خیلی سخت پیدا میشه!!! بعد شاید بشه کاری کرد
ایلیا موسوی نژاد
26 اسفند 92 8:53
به به چه مرد آینده داری. من مطمئنم ایلیا مرد بزرگی میشه خدا همه هم اسم های منو در پناه خودش حفظ کنه. ایلیا موسوی دوستدار همه ایلیاهای دنیا*
sara
5 فروردین 93 8:35
veryyyy nice agha ilia
سحر دختر دایی اکبر
11 فروردین 93 20:23
خدا حفظش کنه خانوادگی از دیدن ایلیای عزیزمان بسیارخوشحالیم همگیمان تصاویرش رو دیدیم
بابا و مامان
پاسخ
با سلام و تشکر از خانواده محترم دایی اکبر سحر خاتم ممنون از لطفتون. ما هم خوشحال شدیم. دوست داریم همیشه از نظراتتون مطلع بشیم. با سپاس مجدد
مامان زری
25 فروردین 93 14:45
عزیز دل این حرم زید بن علی هست یا من اشتباه می کنم؟خداییش پسرت خیلی خوش تیپه ماشالله
بابا و مامان
پاسخ
ممنون از مامان زری. نه اینجا امامزاده عبدالله بافق است