ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

ایلیا هدیه خدا

برای آینده پسرم

1393/2/18 12:15
نویسنده : بابا و مامان
4,845 بازدید
اشتراک گذاری

    شاید هنوز برای گفتن حرفهایی که معنی شان را نمی دانی خیلی زود باشد، اما دوست دارم بعدها که این نوشته ها می خوانی، آن زمان که قدرت درک مسائل را پیدا می کنی، بدانی که پدرت از نوزادیت و حتی پیش از تولدت به تو میاندیشیده و از تو چه خواسته است:

پسرممحبت

    پیش از همه خود و خدا را بشناس و در لحظه لحظه زندگی آفریدگار را به یاد داشته باش. بدان که همه چیز با او ممکن است و هیچ چیز با او غیر ممکن نیست. همواره و در همه حال دست در دست خدا داشته باش و همیشه از او یاری بجوی. آگاه باش که خداوند همیشه پشت و پناه توست.

    برای ساختن آینده ای که پیش روی توست تلاش کن. با پشتکار فراوان تلاش کن و از سختیها و ناملایمات نهراس. هر آنچه میخواهی و در ذهنت خطور میکند را بال و پر بده و آرزوهای بزرگ داشته باش و هرگز رویاهایت را فراموش نکن. قطعاً دنیا به تلاش تو پاسخ خواهد داد و به امید خدا به هرآنچه آرزویش را در دل و ذهن می پرورانی خواهی رسید.

دلبندممحبت

     دنیای قبل از تولد را معمولا هیچ کس به خاطر نمی آورد  و تو هم به خاطر نخواهی آورد, و از دنیای بعد از مرگ هم کسی خبری نیاورده ولی به وجود آنها شک نکن. اما آنچه در این دنیا هست برای هر آدمی منحصر به فرد است. با داشتن شباهت های فراوان، تجارب آدم ها منحصر به خودشان است. تو هم مثل دیگران بی گمان تجارب استثنایی در این دنیا کسب خواهی کرد. به تدریج همه قوانین زندگی را یاد خواهی گرفت و به زندگی در این دنیا عادت خواهی کرد با تمام خوبی ها و بدی ها، تلخی و شیرینی هایش.

 

عزیز دلممحبت

"انسانها تا چیزی را از دست ندهند قدرش را نمی دانند ولی سعی کن قبل از آن تو قدر داشته هایت را بدانی" قدر حال را بدان ،از گذشته درس بگیر و برای آینده تلاش کن؛اما هیچگاه مگذار حسرت دیروز و غم فردا تو را از امروز بازدارد بی آنکه لذتی از آن برده باشی.

نازنینممحبت

"اینکه تمام عشقت را به کسی بدهی تضمینی بر این نیست که او هم همین کار را بکند، پس انتظار عشق متقابل را نداشته باش. پس بدون منت ببخش و بدون انتظار از کسی خوبی کن و به دنیا لبخند بزن، و مطمئن باش که خدای بی منت در همین دنیا پاسخ تو را خواهد داد و کائنات برای تو "بله بخاطر تو" دست به دست هم خواهند داد تا تو به خواسته و آرزویت برسی.

"انسانها را آنگونه که هستند دوست داشته باش نه آنگونه که دوست داری باشند، تو قادر به تغییر همه دنیا نیستی ولی با ایجاد تغییرات در خود دنیا نیز تغییر خواهد کرد.

.

شکوفه سیب منمحبت

"دنبال نگاهها نرو چون نگاهها می توانند گول زننده باشند"

"فقط پول دارایی نیست دنبال ثروت محض نرو" دارایی و سرمایه تو، جوانی، تلاش و پشتکار توست، دارایی تو خانواده توست، کسانی که دوستت دارند و دوستشان داری. قدر آنها را بدان.

"دنبال کسی باش که باعث شود لبخند بزنی، چون فقط با یک لبخند می توان معجزه کرد. کسی را پیدا کن که تو را شاد کند." بر زخم دیگران مرهم باش و غم و شادیشان را از آن خود بدان.

"شادترین افراد لزوما بهترین چیزها را ندارند. آنها فقط از داشته هاشان و آنچه در راهشان هست بهترین استفاده را می برند."

از چیزهایی که در دسترس توست نهایت استفاده را ببر و برای بدست آوردن بهترینها بکوش.

دنیای منمحبت

"همیشه قبل از قضاوت کردن تامل کن و خود را به جای دیگران بگذار، اگر حس می کنی چیزی تو را  ناراحت می کند احتمالا دیگران را هم آزار می دهد."

"غم و غصه و حوادث واقعیت زندگیند وشادی برای آنهایی که گریه می کنند و یا صدمه می بینند نمیمیرد و همیشه زنده است و برای آنهایی که دنبالش می گردند و در دسترس است. چون فقط این افراد اهمیت شادی و حضور دیگران را در زندگیشان می فهمند."

بهترینممحبت

"روشنترین آینده همیشه بعد از طی سختی و تاریکی پدیدار شده و شکل می گیرد پس برای آن از هیچ تلاشی غافل و مایوس نشو که موفقیت حتمی است "

    وهمیشه بخاطر داشته باش که به خدا، به خانواده، به شعر، به آواز، به لیلا و به رویاهایت پشت نکنی.

و آرزومندم که:

"به اندازه کافی امید و شادی داشته باشی تا خوش باشی"

"به اندازه کافی بکوشی تا قوی باشی."

"به اندازه کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمانی"

"و به اندازه بسیار علم بیاندوزی تا عزیز و جاودان بمانی"

پسندها (8)

نظرات (11)

مامان رویا
21 اردیبهشت 93 15:30
ارلا جون
28 اردیبهشت 93 16:31
http://www.niniweblog.com/upl/yagot1000/14004144577.jpg اینم عکسی که خواسته بودین
مامان پریسا
31 اردیبهشت 93 10:23
سلااام نوشته بسیار زیبایی هست. امیدوارم بچه ها بفهمند که پدر و مادرها خوبیشونو میخوان و به پند بزرگترها گوش کنن. مطمئنن ایلیا با داشتن این پدر مادر خوب پسر صالحی میشه. آمین
بابا و مامان
پاسخ
با سپاس از مامان پریسا، امیدوارم همه والدین موفقیت فرزندانشونو ببینند. ایکاش آدرس وبتونم میذاشتین تا ما هم سر بزنیم
mohsen
5 خرداد 93 7:45
besiyar ziba. mashallllla be ilia.
خاله رویا
7 خرداد 93 8:13
سلاااااااااااااام عزیزم چه پسر ناز و بانمکی معلومه که یه پسر خوبی مثل آقا ایلیا باید یه پدر با ذوقی داشته باشه. تبریک میگم به این پدر و پسر. به وب ما هم سر بزنید و بگید اجازه میدید من خاله ایلیا بشم
بابا و مامان
پاسخ
با سپاس از خاله رویا ما باید به کدوم وب سر بزنیماگه آدرس بزارین حتما سر میزنیم
الناز
13 خرداد 93 15:08
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --------
مامان پریسا
29 خرداد 93 8:13
سلااااام چرا پست جدید نمیزارید. ما عکس جدید ایلیا جون رو میخوایم
بابا و مامان
پاسخ
سلام به مامان پریسا، یه عکس از پریسا جون بزارید ما این دختر خوشگل رو ببینیم. راست میگید خیلی وقته آپ نکردیم بزارید به حساب مشغله ها. ولی بزودی چن تا عکس و پست جدید میزاریم. ممنون که به ما سر میزنید
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
1 تیر 93 15:27
سلام عزیزم خوبید قبل از هرچیز تشکر می کنم که به وبلاگ ما سرزدید ببخشید رفته بودم مسافرت نبودم دیر شد گل پسری نازی دارید خدا حفظش کنه چه نصیحتهای قشنگی
منوص
2 تیر 93 22:15
سلام عزیزم وبلاگت خیلی زیباست تبریک میگم یه پیشنهادی دارم براتون یه سایت معتبر هست واسه همه مخصوصا مامانها هم پزشک انلاین داره سوالهارو جواب میده هم کلی مطالب علمی وجایزه ومسابقه داره یه سر بزن خوشت میاد ثبت نامشم خیلی راحته اینم لینکشhttp://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
❤مامان مهسا❤
11 تیر 93 10:14
سلام خانمی پسمل خیلی نازی دارین مامانی از طرف من ببوسش اگه مایل به تبادل لینک هستین خبرم کنین بلینکم
مامان زینب
20 تیر 93 21:46
سلام مامان عزیز لطفا بیا آخرین پستم را ببین .