ایلیاایلیا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ایلیا هدیه خدا

روز مادر اولین هدیه پسرم

1393/2/2 8:59
نویسنده : بابا و مامان
2,103 بازدید
اشتراک گذاری

تولد حضرت فاطمه و روز مادر مبارک

پسرم این اولین روز مادر بود که تو با دستان کوچکت هدیه مامان را دادی، نمیدونی چقدر لذت بردم وقتی از اتاق با بابا اومدین بیرون و یه بسته دستت گرفته بودی و جلوتر از بابا دویدی و با زبان کودکانت گفتی بفرما مامان. مثل این بود که انگار دنیا را به من دادند. 

≤ پسرم متشکرم و امیدوارم سالهای سال در پناه خدا سالم و سرزنده باشی ≥ اولین هدیه روز مادر پسرم

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 8:29
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
فاطمه(ایذه)
3 اردیبهشت 93 19:22
سلام آقا ایلیای عزیز خیلی دوست داشتم ببینمت عزیزم.تا اینکه دیشب بابا گفت که عمو علی و زن عمو یه وبلاگ واست درست کردن. وقتی واسه اولین بار عکسای شما رو دیدم کلی ذوق کردم بابا میگن خیلی شبیه بچگیای عمو علی هستی.ولی یه چیزی میگم بین خودمون باشه ها:از عمو خوشتیپ تری!! ان شاء الله هر چه زود تر از نزدیک زیارتتون کنیم...
بابا و مامان
پاسخ
سلام فاطمه جان. ممنون که به وبلاگ سر زدی و نظر دادی، ما هم خیلی دوست داریم هر چه زودتر ببینیمتون.بازم به ما سر بزن و حتما نظر بده خوشحال میشیم
مهر انگیز بانو
4 اردیبهشت 93 8:19
خوش به حال مامان ایلیا که همچون پسر گلی داره، تبریک میگم. ماشاالله خدا حفظش کنه
بابا و مامان
پاسخ
از لطفتون سپاسگذارم خانم مهر انگیز بانو
مامان رویا
5 اردیبهشت 93 13:36
اميدوارم هزارسال تو اين روز از پسر گلت هديه بگيري ماماني....
محمدصالح جون
31 خرداد 93 15:41
سلام ایلیا،آفرین که به مامانی هدیه دادی،من دوستت دارم